Ziritza

Opine sobre cualquier noticia del día que le haya parecido interesante o polémica. Sociedad, política, economía...

Moderador: Diario de Noticias

Responder
xyz
7 de julio
7 de julio

Ziritza

Mensaje por xyz » Dom Ene 25, 2015 2:41 am

Ziritza

2015-01-25 / Angel Erro

Ziritza, euskarazko deituran, Ciriza, gaztelaniazkoan, beraz ohikoagoa da izena azken molde honetan ahoskatzen entzutea Iruñerrian. Nik Ziritzako lagun bat dut. Haren neska-laguna Kordobakoa da eta ez nuke asmatuko zer txistukarirekin izendatzen duen adopziozko bere herria. Ni bertan behin egon naiz. Bailarako festak ziren. Ongi gogoan dut gau hura. Aukera txikienean kontatzen dudan epifania moduko bat izan nuen, pilotari ezagun batek bere ondora deitu zidanean.

Egunotan askotan gogoratzen naiz Ziritzaz (ahoskatu nahiago bezala). Harrizko bideak. Lagunaren igerilekua. Mendiaren itzala.

Gogoan dut Jordi Evolek aurkezten duen Salvados programan behin atera zela Ziritza, bertako alkate ohiak kontatu egiten zuen Elizak bere izenean inskribatutako ondasun higiezinak herriaren eskura itzul zitezen egindako lan ia titanikoa. Elizak eskola eta are maistraren etxea ere, inorekin hitz egin gabe, bere izenean erregistratua zituen.

Esan bezala, egunotan maiz gogoratzen naiz Ziritza herriaz. Eta, bere harrizko bideekin edo pilotariaren zerarekin batera, ez zait ahazten Ziritza izan zela gogoan dudan azken lurrikararen epizentroa, 2013an zeresan asko eman zuena. Ez dakit zergatik kontatzen dizuedan gaur hau guztia.
La "fuerza" de los navarnazis:Imagen
Imagen

Amonamantangorri
7 de julio
7 de julio

Re: Ziritza

Mensaje por Amonamantangorri » Dom Ene 25, 2015 10:05 am

Imagen
Imagen

robindemuskaria
7 de julio
7 de julio

Mensaje por robindemuskaria » Dom Ene 25, 2015 10:16 am

Inmatrikulazioa lapurreta bat da. joan den medearen hasieran elizak erretzea ez naiz harritzen. Lotsagabeak!.
...que tengo una idea dentro/ voy pasando de naciones/ andaluz de nacimiento / y en tu patria me cago / cuando
veo presumiendo / a esos caciques a caballo por las ferias de mi pueblo.

xyz
7 de julio
7 de julio

Mensaje por xyz » Dom Ene 25, 2015 5:46 pm

xyz escribió:Ziritza

2015-01-25 / Angel Erro

Ziritza, euskarazko deituran, Ciriza, gaztelaniazkoan, beraz ohikoagoa da izena azken molde honetan ahoskatzen entzutea Iruñerrian. Nik Ziritzako lagun bat dut. Haren neska-laguna Kordobakoa da eta ez nuke asmatuko zer txistukarirekin izendatzen duen adopziozko bere herria. Ni bertan behin egon naiz. Bailarako festak ziren. Ongi gogoan dut gau hura. Aukera txikienean kontatzen dudan epifania moduko bat izan nuen, pilotari ezagun batek bere ondora deitu zidanean.

Egunotan askotan gogoratzen naiz Ziritzaz (ahoskatu nahiago bezala). Harrizko bideak. Lagunaren igerilekua. Mendiaren itzala.
...
Ez dakit zergatik kontatzen dizuedan gaur hau guztia
.
Honengatik izango da, ezta? :P
Syriza
La "fuerza" de los navarnazis:Imagen
Imagen

robindemuskaria
7 de julio
7 de julio

Mensaje por robindemuskaria » Dom Ene 25, 2015 6:24 pm

Ea zer gertatzen den Syrizarekin!.
...que tengo una idea dentro/ voy pasando de naciones/ andaluz de nacimiento / y en tu patria me cago / cuando
veo presumiendo / a esos caciques a caballo por las ferias de mi pueblo.

Responder